Nazlican ozgealpaslan 6 ay Prima premium kullandım ama fiyatlardan dolayı canbebeye gectim çok memnunum Primada koku dısarı çıkardı hatta idrar vs canbebe de o sorun da yok
Yagmuurr ozgealpaslan Ben bir kere mecburiyetten kullanmak zorunda kaldım ama hiç memnun kalmadım poşet gibiydi aynı
livy Ben de sleepy ile başlayıp can bebe ile devam edenlerdenim. Tesadüfen başladım bir arkadaşım getirmişti önde ve arkada bariyerleri var sızdırma filan yapmıyor sleepy de bu yok. Fiyat olarak da iyi. Tavsiye ederim