Nurm23 Merhabalar bebeğim 50 günlük akşamları 7 den 11 kadar ağlıyordu 2 gündür kalkıyor sabah sakin ama öğlen 12 de başlıyor ağlamaya akşama kadar susmuyor napıcamı bilmiyorum.1 haftadır emzik kullanıyor 2 gündür beni emmeye zorla emiyır zaten göğüs ucum yok doğduğundan beri silikon ucla emziriyorum 2 gündür zorlanıyorum meme reddi mi yaşıyoruz acaba. Ama gece alıyor emiyor bende gündüz mecbur sağıyorum biberonla veriyorum. 150 cc içiyor doymuşmu olur hiç biberonla vermediğim için bilemedim. Ama yine ağlıyor. Uzun oldu kusura bakmayın. Silikonla emdiği için zaten birdaha hiç emmez diye korkuyorum
Kayraaa59 Nurm23 anlattıklarından duymadığını değil de kolik olduğunu düşündüm ben. Sanki gaz problemi bu canım.
M-alininannesi Nurm23 bir gün boyunca 150 cc ise kesinlikle aç lakin her 2 saate bir 150 cc içiyorsa ki 1,2 aylık bebekler 2 saatte bir emmeli die biliyorum. die biliyorum 2 saate bir 150 cc ise fazla. Açlıktanda ağlıyor olabilir fazla yemekten de. Ayrıca gaz sorunuda vardır tabi
Nurm23 Kayraaa59 banada öyle geldi ama herşeyi yapıyorum alttan cıkması için cıkmadı bugun anlamadım ne kadar zor ilk çoçuk bide
Ayse361 Kayraaa59 aynen bende anlattıklarından kolik bi bebek olduğun6 düşündüm bol masaj ve çingen beşiği çok iyi benimde bebeğim kolik ve çingen beşiği iyi geldi sancısına hatta 1 aydır sallamayo bırakmıltım kendş kendine uyuyordu tekrar başlafo sancılarımız yine beşiği kurduk bi onda sakinleşiyor hrmen
hlyarkye kendi yediklerinize de dikkat edin sizden geçiyordur birde emzirirken doğru şekle internetten bakın hava kaçıyordur emerken o yüzden de gaz olur hayırlı akşamlar ☺️
Ayazzmomms Nurm23 benım oğlum hep 60-90 arası içti doyuyordur büyük ihtimalle ama gaz sancısı olabılır damla kullanıyor musunuz
Mamastuna Nurm23 150 cc çok fazla, doktorumuz 100 cc nin bile fazla olduğunu söylemişti, kolik bebek gaz sancısı yapıyordur, biogaia kullandık biz iyi geldi birde masaj yapıyordum, rahatlıyprdu oğlum
Nurm23 Mamastuna bizimkide rahatlıyor ama s6stupu 10 dk ve memeye geliceğini anladıpı an daha çok ağlamaya başlıyor bende mecburen sağıp veriyorum biberonla. Az önce kalktı emdi 20 dk diğer göğsümü de veriyim dedim yine başladı ağlamaya
Nurm23 Ayse361 banada kolik gibi geldi ama akşamları krize giriyor du şimdi ndi öğleden akşama kadar susmuyor
Nurm23 Ayse361 emerken sıkıntı yaşadınız mı peki. 2 gündür memeye geliceğini anladığı an daha cok ağlıyor. Bende aç kalmasın diye sağıp veriyorum
Melek11111 Nurm23 aynı durumdayız uyku sersemi olduğu anlarda emziriyorum 1 kez mama verıyorum .hamak beşik iyi geliyor .çarşafta sallamak iyi geliyor.benımki de akşam 8 olduğu anda öyle oluyordu bu ara .Atak haftası da olabilir
Ayse361 Nurm23 hem emerken sıkıntı yaşadım hem biberini verirken Ne beni emdi ne biberon aldı öyle bi samcımız vardı 3 saat aralıksız ağlıyordu ama şükür atlattık o zmaanları 3 aylığız şimdi arada çok nadir tutuyor sancı ama delricek kadar değil
incikusum Nurm23 bizde 45 gunlugz ve bugun biZde oyleydik aglama krizi tuttu kakasinida yapmıştı gazinida cikarmisti karnida yumusakti sadece krizdi ama çatlayacakmış gibi agladi sonra arabaya bindirdik gezdirdik uyudu ama arabaya binene kadar o agladi ben agladim doktora sordum susmuyor ne yapsam diye haftada 3 gunden fazlaysa normal degil dedi onun disinda aglama ataklari normal beyaz gurultu dinletin veya gezdirin dedi oyle yapiyoruz ama hic olmasa keske elim ayagima dolaniyor 🙄