F-Duru26 1 aylık bebegim var tuvaletinde bir sorun yok yapiyor buyuk tuvaletini ama tekrar yapmak ıstiyor ıkınıyor ama yapamiyor cani yanar gibi agliyor. Ne yapmam lazım çok üzülüyorum
Kubrasolmmaz F-Duru26 gazdan dolayı canım kiraz çekirdeği kullanabilirsin karnını yağlayıo saat yönünün tersine masaj yapabilirsiniz
Yagmuurr F-Duru26 Gazdan dolayı oluyor ayaklarını ve karnını sıcak tutun masaj videosu izleyip uygulayın ayrıca doktorunuza danışarak gaz damlasıda kullanbilirsiniz
Sla7723 Çok fazla ıkınıyordu ağlıyordu sab simplex damla kullandık bizim gaz sorunumuz kalmadı artık 2bucuk aylık oldu damlayı bıraktım
N-B Gazdan dolayı oluyor 3 4 ay boyunca geceleri sabaha kadar ıkınıyordu bol bol masaj yapın emiyorsa yediklerinize dikkat edin