Oflu_u blue5 daha dün yıkadım 😂 sadece karbonat koyuyorum deterjan kısmına tüllerin arasınada bulaşık tableti koyuyorum istersen yumuşatıcıda koyabilirsin.30 derecede 800 sıkmada mis gibi 🫶🏻
Tatlican blue5 Hacı sakir kalip sabun ile 2saat filan bekletin sonra normal yikama gercekten fark etti
Seydacelep blue5 çocuk olmadan önce yumuşatıcı bölüme çamaşır suyu koyuyordum şimdi hacışakir beyaz sabunu rendeliyorum hem makinanın içine hem deterjan bölümüne koyuyorum bembeyaz