Arden1505 yenidoğan içinse, ikisini de aldım ben, avent anne memesi gibi az az akıttığı için meme reddi olmuyormuş dediler, hakikaten öyle, sarılık yüzünden mama takviyeli gidiyoruz şu ana kadar memeden uzaklaşma olmadı.
Browns ise bir kez denedim çok akıttığı için rafa kaldırdım.