Kızlar bebegimin uyku duzeninden bahsedicem simdi normal mi bi soyleyiverin
2 gunde bir banyo olur ve 12 de uyur gece sabah 6 da uyanır mamasini yer uyuruz tekrar 9 bucukta kalkiyoruz altini degistiriyorum mama veriyorum salona geciyoruz ben kahvalti ederken pusetinde oturur bazen orda da uyukluyo 🤣 sonra mama alt degistirme falan uyur da uyur yani huzursuzlari da oluyo tabi 2-3 saat susturamadigimiz zamanlarda oyle yani anormal bisi goruyomusunuz burda