Merhabalar adet gunum ayın 27 si geçen ay 31 inde oldum emziriyorum bu arada şimdilerde yapıskan akıntım var elime yapis yapış geliyo taharetlenirken bu ay bı kaçamak oldu gebelik belirtisi midir bu çok korkuyorum kızım 8 aylık daha 😞başına gelen varmi