Ennurga 40 ım çıkar çıkmaz adet gibi kanamam oldu bugün 5. Gün bitiriyor gibi normal mi ? Sezeryan oldum duyduğum çoğu kişi en az 6 ay adet olmamış. Başına gelen var mı ?
Elika00 Ennurga 40 gün kanamam sürdü tam lohusalıktan çıktım dedim bir hafta sonra regl oldum nerdeyse iki ay pedli gezdim rezaletti 😂
annelikseruvenim Ennurga Gün oldum 3 gün sürdü 4 aydır olmuyorum. Doktora gittim smear testim temiz çıktı herşey normal sezaryen doğumdan sonra böyle olabileceğini söyledi.
Msgranger Ennurga 35 gün kanamam oldu tam artık bitti derken 41 gün adet görmeye başladım gayet te düzenli bi şekilde 🥲