2 yaşında iken cocuklar icin olan koltuktan atlayıp bi kere dirsegini çıkarmıştı kızım. 3,5 yaşında ve gece 3 gibi uyandığında nasil yapti tam olarak bilmiyorum dirsegi çıkmış. Üstüne yatmış uyuştu zannettim. Kırk yil düşünsem uykuda dirsegini çıkartacagi aklima gelmezdi bile. Sabah 5 gibi hastaneye gittik. Doktor yerine oturttu ama hala şok içindeyim. Nasil oldu diye, çok üzgünüm. Uykusuz ve acılı bi gün geçirdi kuzum. 5 yaşa kadar olabilen bi durummuş . Canımdan can gitti resmen. 😭