Elika00 Kızlar su vermeye başlayacağım 5 aylık olucak bir hafta sonra sizler evinizde kullandığınız suyu kaynatıp mı veriyorsunuz yoksa bebek suları mı alıyorsunuz
Tugce Elika00 kaynat soğut uğraşamıyorum ve mineral kaybı olsun da istemiyorum. Hayat su veya fuska hangisi yolumun üzerinde ise alıyorum.
neslicanben Elika00 e bebek den fuska su aldım ilk zamanlar onu verdim. Şimdi hazır bizim içtiğimiz sudan veriyorum. Kaynatmıyorum
Elika00 Deletedmom_21 hangi marka bebek suyu veriyorsunuz axaba kaynatmadan direk veriyorsunuz değil mş
Elika00 Casper9061 pH değeri kaç acaba yarın çıkıp bir bakacağım sulara ama önce annelere sormak istedim
Beno Elika00 eve aldığımız hazır sulardan veriyoruz eşim ilk evlendigimizde Abant suda çalışıyordu.bebel suyu diye satılan ürünlerin para tuzağı olduğunu sadece boyutları küçük uzerinde bebek resmi var der hep hazır suların üç aşağı beş yukarı hepsi ayni
Elika00 Beno tabi ki aynıdır sadece paketleri küçük olduğu için açıldığı zaman daha kısa sürede bitiyor sanırım o sebeple öyle satılıyor pH değerleri aynı olabilir
Tugce Elika00 Beno Sular aynı değil. Bebek suları sodyum diyetine uygun üretiliyor. Yanlış bilgi vermeyelim lütfen.
Elika00 Tugce ah doğru bugün okumuştum oysa 🥹 hayat suda sofyum değeri görmedim ama e bebekte çok ters bir yerde neyse gittiğimde alıp başlatayım olmazsa 4 ay 22 günlük şuan
Beno Tugce benim eşim şu fabrikasinda dağın tepesinde üretimde çalışıyordu bizzat şahit olduğu için söylüyorum. Türkiye’de en çok doğal su çıkan bölgede oturuyorum totomdan uydurmuyorum.
Feyzosunannesi Elika00 küçükken e bebekten fuska marka bebek suyu var ondan veriyordum, büyüdükçe bizim içtiğimiz hazır sudan vermeye başladım ortalama 1 yaşından sonra
Banu- Elika00 Doktor normal bizim içtiğimiz hazır sudan vereceksek kaynatıp soğutmamızı, bebek suyu vereceksek direk vermemizi tavsiye etmişti. Ben hayat bebek suyu veriyorum.