Benim bebeğim 1 ay 23 günlük, geçen hafta doktora gittik bunu sordum çünkü güvenemiyodum burda yazanlara göre yapmaya, sarılık riski yok, kilo alımı iyi uyandırma dedi, ilk gece çok tedirgin uyudum ama 4 saat dolmadan uyandırdı beni, hakkaten 1 haftadır kendisi yönetiyor olayı:)