8 ay 3 günlük bebeğim var, anne sütü ve ekgida tadimlarla devam ediyoruz. Önümüzdeki hafta 5 günlük bir otel tatilimiz olacak. Daha önceden tecrübe etmiş annelerim neler önerirsiniz? Ufak cam kavanozlara yemek çorba gibi yiyecekler hazırlasam bozulur mu ? Ne yapmalı ? Tavsiye önerilere açığım 🌹