Momanne06 bizim 2 aydır böyle, neden kendinizi suçlu hissediyorsunuz o yiyor da siz mi yedirmiyorsunuz, tabiki hayır. Ben yemese de hazırlayıp teklif ediyorum, yemiyor diye bırakmıyorum. Siz de öyle yapın derim nacizane. Elbet yiyecektir ferah tutun içinizi🌺