Merhaba bu sabah benim bebeğimde bizim tayaktan düştü 6 aylık aklım çıktı çok korkuyorum düştükten sonra 10 sn kadar ağladı kucağıma alır almaz sustu ve oynamaya başladı ama 2 saat sonra 1 defa küstü sadece fışkırır tarzda onun haricinde binyerinde bişi yok şuuru yerinde ama çok korkuyorum vicdanım sızlıyor