Merhaba hanımlar bebeğimmm 1. Yıl 7 aylık dişleri çıkmaya devam ediyor . Fakat ishalde oluyor az az acaba ondan mıdır . Ve ishali çok kötü kokulu ve bazen siyah renk bazende siyah kahve karışık iki renk gelmişti . Bu dişten midir . Acaba yaşayan var mı .Baktığımda da azı dişi şuan çıkmakta . Tecrübeli anneler önerinizi bekliyorum.☺️