Momkraa ElizBerra canım hastanede tedavisini yaptır ben 4 gün inat ettim sonra hastaneye yattık daha çabuk toparlar geçmiş olsun korkma
iperir_bul ElizBerra çok geçmiş olsun. Bencede hastaneye gidin. Sonuçta sıvı kaybı oluyor siz saat başı emzirin yada mama veriyorsanız verin. Normal saatini beklemeyin
ElizBerra Momkraa bugün 3 kere yaptı kakasını düzelme aşamasında mıdır probiyotik damla zinco kullanıyoruz