berhilka 15 günlük bebeğim kakasını yapamıyor, çok ağlıyor. Önereceğiniz bir şey var mı tecrübeli anneler 😭
Gok01 berhilka gazdan ağlıyordur muhtemelen. 10 güne kadar normal yapmaması anne sütü ya da mama alan bebeklerde 8-10 gün kadar normal. Bacaklarını dikkatli şekilde hareket ettirin karnına saat yönünde masaj yapın 🙏 eğer emiyorsa sizde gaz ve kabızlık yapan yiyecek tükenmeyin ki rahat çıkarsın
RANAMMM berhilka Bebek anne sütü alıyorsa 10 gün boyunca kaka yapmaması normal ,karnına saat yönünde masaj yap, bacaklarını hareket ettir
Sblatc berhilka sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal gazdan da ağlıyo olabilir. Benim kızımda 4. Aya kadar haftada 1 kez yaptığı olıyodu
berhilka Sinoom ben de ilk günler hoşaf içiyordum bebeğim çok güzel kakasını yapıyordu ne zaman ki hoşaf yemeyi kestim hem kendimde problem oldu hem bebekte 😔 hemen birkaç kayısı attım ağzıma ❤️ teşekkür ederim
berhilka Gok01 Gazını yapıyor rahat rahat ama o ıkınma hali kendini toplayıp kıpkırmızı olması geçmiyor. yoksa her emmesinde 3 kez gazını çıkarıyor. ben kakasına yordum ama masajı ve hareketleri deneyeceğim
berhilka RANAMMM Rahatladım biraz int bakınca 7 8 kez kaka yapması lazım diyor konu bebek olunca alım morum birbirine karışıyor
Sinoom berhilka sezaryan olduysanız 1 aya kadar katı yemeyin dikkat edin dediğiniz gibi bolca komposto İçin bende öyle yaptım 🥳🌺 Synı sorun olursa yediklerinize dikkat edip hangisi sorun ediyor ona da bakın 💙
berhilka Sinoom evet sezaryen oldum, daha dikkatli olayım bundan sonra bakalım fark olacak mı. kompostoya talimiz 🥹
Mrm berhilka bizde aynı şekildedir bazen 2 günde yapıyor bazen günde 2 . Doktor anne sütü alıyorsa 10 gün normal dedi. Çişli bez alıyorsanız 5-6 tane zaten doyuyordur. Gaz damlası vermişti bize çükkü gaz çıkardıkça kaka aşağıya iniyor: ama pek işe yaramadı. Masaj ve sabır biraz