piamater Arkadaşlar doğum sonrası ziyarete gelecekler için bir hediye vermek istedim ama magnet ten de bıktım. Bir yakınım aşağıdaki hediyelikler yapıyor 5 _7 lira civarına. Nasıl sizce?
Laden piamater ilkini beğenemedim. Çok özür dilerim kefenlenmiş gibi geldi bana🙈 Gökkuşağı olanlar çok tatlı bayıldım onlara😍
Gok01 Ben de makrome anahtarlık yaptırmıştım nude renklerde özellikle çok hoş duruyor. Bence daha mantıklı en azından kullanılıyor ve görünce çok mutlu oluyorsun bebeğinden bir hediye 😍
piamater Gok01 evet ya. Hem sadece anahtarlık değil çantaya agaçlara duvara vs süs diye de asılıyor. Magnetlere çoğu kişi takmıyor bile.