Annişler Ben Kurtköy Pendik de oturuyorum bebeğim 24 günlük bebeğimin doktoru hiç iyi değil sankı ücretsiz seansına giriyormuşum gibi zorla sorularıma cevap veriyor varsa sizin güvendiğiniz lütfen 🙏 bana yardımcı olun bu arada hastanem yüzyıl hastanesi Pendik 😫😬