Lavad Kızlar dogum sonrası saçlarım asırı dökülüyo baya basımda sac kalmadı kel kısımlrı bile var öneriniz varmı lütfen yardımcı olun https://resimyukle.io/r/XIa7NfR36X bu bir taramada dökülen gün içindeki hariç
HLmom Lavad çok saçım dökülüyordu herbal essenses sampuan kullandım şuan çok memnunum dökülme kalmadı
Uraskpln Lavad ben de @bombacimulayim bahsettiği şampuandan kullanıyorum daha yeni başladım bakalım inşallah işe yarar ama tek şampuan belki durumu toplamaz diye solgar markasının biotin vitaminini de aldım emzirenler için de uygun bir de biotinli sprey aldım urban markasının bunlara da bir bakın isterseniz
Fusun_c Lavad kaç aylık bebeğiniz ay benimde dökülüyor ama bu kadar değil korkuyorum bende valla kan değerlerinize baktığın tek şampuan cözüm olmaz bence 🙏
Uraskpln bombacimulayim merhaba. Ben de 3 gün önce başladım bu şampuana aşırı dökülmem var ne kadar süre sonra etkisini gördünüz siz
bombacimulayim Lavad rica ederim inşallah işe yarar. Ben saçımda bekletiyorum saç diplerime güzelce masaj yapıyorum siz de o şekilde kullanın
bombacimulayim Lavad benim de öyleydi bunu kullandıktan sonra kuaförüm çıkan yeni saçlarıma çok şaşırdı ne kullandın ben de müşterilerime önereyim diye sordu
Lavad HLmom tamam onuda arastırayım yani suan b*k sür deseler sürerim yeterki dökülenler cıksın hahaha
bombacimulayim Uraskpln tabi bende o şampuana ek olarak bakım yapıyorum mesela bütün ürünlerimi değiştirdim saç maskesi olsun yağı olsun tamamen dökülme karşıtı ürünler kullanmaya başladım