CananEce Anneler merhaba ben yurtdışında yaşıyorum bir hafta sonra turkiyeye geliyorum kızıma devam sütü içiriyorum şuan ama Türkiye’de hangi sütü iyi bilemiyorum öneriniz var mi? Hangi marka 18aylik bebeğe
Aysee_38 CananEce valla benim oğlan 4 aylık ama hip kullanıyorum. Aptamil de denedik fakat aptamil hşpe göre bir tık şekeri fazla. Ondan hip kullanıyorum