tenceretavakuskana Adawwwa 4 aylıkken yavastan basladık 8.ayında kendı basına oturabılıyodu bu surecte kısa kısa kucakta tutarak basladık sonra ystıkla destekleme sonra desteksız oturttum
Mihrimahveannesi Adawwwa 3 aylıkken başladım oturtmaya kalkmak istiyodu sürekli önce kucakta oturtarak başladım. Şuan 4,5 aylık mama sandalyesinde oturtuyorum koltukta yastıkla destek verip oturtuyorum
basaksahinx Adawwwa vira bismillah 3. Ay da başladım mama sandalyesine yastıklar koyuyorum doktor sırtı güçlenir günde 5 dk sabah 5 dk akşam başla dedi
Asyakusunannesi 3 bucuk aylıkken başladık yavas yavas destekli oturmaya ama kısa süreli olarak şuan 4 aylık olduk yine aynı sekilde devam :)