Kızım 8 ay 25 günlük daha hiç dişi çıkmadı normalmi acaba herkes tembel çok geç kaldı felan diyor moralim bozuluyor bende istiyorum bir an önce çıkarsın kırk spasina götürmek istedim kışın havalardan dolayı goturemedik bari dişi çıkınca götüreyim anı hatıra kalsın istiyorum o yüzden bende sabırsızlanıyorum