Kuzucukumsu Yeğenim tombul bir bebekti, herhalde bu tombullukla 2 yaşında yürür derdik😊 10-11 ay gibi emekledi, doğum gününde elinden tutarak yürüyordu, doğum gününden birkaç hafta sonra da kendisi adım atmaya başladı.
Normal diye düşünüyorum sizin için ama içinizin rahat etmesi için bir çocuk doktoruna gitmenizde fayda var.