Bebeğim 8 aylık. Böyle bir 8 aylık çocuk ömrü hayatımda görmedim. Gerçi 3 aylıkken de böyle 3 aylık bebek görmemiştim. Her ayında akranlarından fersah fersah farklılık gösteriyor hareketlilik anlamında. Bugün bir restoranda emzirme odasını kullandım. Odaya iki gidişimde de biri 7 aylık biri 8,5 aylık iki erkek bebeğe denk geldim.
Anneleri emzirse emiyor, yatırsa duruyor çocuklar. Meğer normali oymuş. Ben yatırsam kıyamet kopar hadi bana kıyak geçti ağlamadı diyelim 80 kere döner altını değiştirirken.
Uyuturken heralde 20bin kere falan dönüyordur. Yani abartıyorum evet ama inanın çok da abartmıyorumdur 20bin derken. Vallahi saysam heralde 20bin olmasa da 18bin falan çıkar. 1 haftadır hasta inanın nefes alamıyor ventolinle cortairle nebulizatörle zor açıyoruz nefesini. Hala ne eli duruyor ne ayağı. Bunun yürüyen halini ben merak etmiyorum hatta hayal bile etmek istemiyorum. Daha şimdiden tüketti beni ya. Ağır ağır bakımları yapılan masajları sakin sakin yapılan sevile öpüle annelerinin konuşmasını dinleyen bebek gördükçe ağlayasım geliyor.
Bizim niyetimiz Allah nasip ederse 2 çocuk sahibi olmaktı. Yani bu bebeğimden sonra nasıl yeltenirim bilmiyorum. Var mı ikinci bebeği sakin olan? Bebek dediğin birazcık yani birazcık durmaz mı Allah aşkına?