CansuMF Bebegim 80 günlük emziririyorum diplerine boya gelmeyecek şekilde saçıma ışıltı attırmak istiyorum cok bunaldım ama doğru olur mu sizlere sormak istedim bu konuda bilgisi olan var mı?
polenpolen002 CansuMF ben boyatacagım bebegım 29 gunluk , 40 ında bıoyatıcam herkes boyatıyo ama boyamayanda var
Beyzolas CansuMF valla bana yaptırma vs dediler ama kendimi aşırı çirkin hissediyordum boyadım çok şükür bir şey olmadı ama bitkisel alırsanız en azından içiniz daha rahat olur