Merhaba, kızım 6 aylık ilk 4 ay hep sütümü sağıp verdim. Daha sonra memeyi almaya başladı emdiğini düşünüp 1,5 ay hep emzirdim normalde göğüslerim çok şiş olurdu emdikten sonra rahatladı boşaltıyor sandım. Bu süreçte huzursuzluğu da vardı ama diş çıkacak diye düşündüm. 3 gün önce acaba sütüm mü azaldı diye sağım yaptım ve süt çok azalmış doymuyormuş. 2 ay önce 650-750 ml gelen süt şimdi 300 geliyor. Çok üzülüyorum süt tekrar çoğalır mı ?