Merhabalar memeden içmiyor bebeğim o yüzden sağarak veriyorum . Aventin elektrikli pompasını kullanıyorum günde 4-5 kez sağım yapıyorum, Sağ memede uzun zamandır küçük küçük kistler vardı tıkattığı için sanırım süt hep az geliyor elimle desteklemek zorunda kalıyorum , napsam da geçmedi tıkanıklık dediğim gibi uzun zamandır böyle ve belki de kalıcı hale geldi bilmiyorum 🤷🏼♀️ hastane tipi pompa kiraladım (spectra dual S) , çok iyi ve çok kısa sürede süt topladı fakat mememi hiç bir pompa boşaltamıyor maalesef, bu şekilde sütüm biter diye korkuyorum, napabilirim önerisi olan var mı? Göğsümü tam boşaltabilmek ve göğsümdeki ufak düğümcükleri çözebilmek için ne yapmamı önerirsiniz? Teşekkür ediyorum şimdiden