elifabidin
Yürütecin zararlı olduğunu duymuştum bence bir araştırın derim. Bizde yürüteç değilde Pregonun zıpzıpı var, çocuğun bacak kası gelişimi için daha iyi oluyormuş. Sıfırları biraz pahalı ama iknci el alabilirsiniz zaten 4-5 ay ancak kullanıyorlar