Merhaba kizlar bebegim 16 aylik. Yaklasik 1 hafta 10 gundur. Sinirlenmeler kizmalar bagirip ciglik atmalar inatlasmalar gerekli gereksiz aglamalar var. Bu ara masallahi var hem dillendi hem hareketlendi. Aglamaktan vakit bulursa biseyler söylüyor konuşmaya calisiyor. Ama herseye agliyor mantikli mantiksiz. Kiyafet giydirmek ayri zulüm bez takmak ayri. Vs vs diye uzayıp gidiyor ornekler. Ablam hemsire ona danıştim. 2 yas sendromuna girmis gibi gözüküyor dedi. Ama bu kadar erken baslar mi emin olamadim. Sizce baslar mi ? Yada bu aylarda boyle seyler yasayanlar var mi ?