Ishakpasa Kızlar tüp bebek tedavisi gorupte transferin 12. Günü 25 sonucunu görüp, bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı?
Deletedmom0099 Ishakpasa tüp bebek değil ama aşılamada 13. gün 27 cıkmıstı değerim, kızım 2 yaşında şuan 🌸
Aslininminikkalplisi Ishakpasa Ben varım, beta 120lerdeydi 12. Günde benim. 2 günde bir kan vererek bi takip edin bakalım. Doktorunuz progeatan uyguluyor mu?
Deletedmom27337 Ishakpasa bnm 10. Gün 99,1 di. Ama değerler değil iki günde bir artışı önemli hayırlı olsun :)))
Ishakpasa Aslininminikkalplisi sizinki masaAllah yüksekmiş. Doktorum 50 çıksa iyi olurdu dedi kimyasal gebelik olma ihtimali varmış. Yarın test vereceğim 😔
Ishakpasa Deletedmom0099 hmm aşılama ile tüp bebek arasındaki farkı bilmiyorum ama aynı mi oluyor değerler ama umut oldu teşekkür ederim 🥰
Ishakpasa Deletedmom27337 çok araştırdım ama değerde düşük çıkınca kimyasal gebelik çıkma olasılığı olabiliyormus yarın kan testi vereceğim bakalım ne olacak. Sağolun 😊
Aslininminikkalplisi Ishakpasa Hayırlı haberlerle gelmenizi diliyorum, süreci yaşayan bilir ancak Dünya’nın da sonu değil önce siz iyi olun 🙏
Ishakpasa Alya88 bugün test yaptırdım 72 saatte %70 yükselmiş sadece 25 ti 43 olmuş doktor bir hafta daha takip edelim ama kimyasal gebelik olduğunu düşünüyorum dedi. Çok moralim bozuldu.. @ozgulgdr Deletedmom27337
Alya88 Ishakpasa benim 12.gun 1000 kusurlerde çıkmıştı hatta ikiz olabilir dediler olmadı aynı gün transfer olan arkadaşın çok daha düşük çıkmıştı onunda hiç bir sorunu olmadı aslında değerden ziyade iki günde bir ortalama ikiye katlamasi insalh hayırlısıyla evladiniza kavuşursunuz 😊
Tugce1634 Ishakpasa Allah hayırlısını nasip etsin arkadasim.ben de 2 kez tüp bebek yaptirdim.cok uzgunum ama doktorun dedigi gibi bu kimyasal gebelik olur.cok kez yasadim bunu.umarim embriyonuz vardir daha.
HLmom Ishakpasa sizin değeriniz artış göstermiş ama ben kimyasal yaşadığımda degerim hiç yukselme olmadan her gün düştü
NursaOz Ishakpasa moralini bozma strese kendini sokma biliyorum çok zor Allah’a dua et inşallah hakkında hayırlısı olsun 🥰
Ishakpasa Tugce1634 2 tane daha var ama bir daha yaptırmayı düşünmüyorum eğer bu olmazsa bırakmayı düşünüyorum.
Ishakpasa Aslininminikkalplisi Allah razı olsun dualarınız için tabi ki Dünya’nın sonu değil iyi olmaya çalışacağım . Hakkımızda hayırlısi olsun.