Cutes 8 aylık bebeğim bol su ek gıda ve emmesine rağmen 8 saattir 1 damla idrar yapmadı. 2 kez kaka yaptı idrar sıfır. Eşim 1 saat takip et diyor işten gelecek ama ben çıldırmak üzereyim, atlayıp gideyim mi kızlar neden olmuş olabilir
Balkizlarim Cutes 8 saat uzun bir süre bence enfeksiyon falan mı oldu acaba eşiniz bekleyin demiş olmadı bir daha durumu açıklayın yakın ise gidin şimdi ne desem bilemedim .
MinnakAsel Cutes eşiniz gelince muakkak acile gidin idrar tahlili yaptırin kızımda öyle oldu böbrek fonksiyonlarına bakıldı acilde ve idrar alınmıştı çok şükür temiz çıkmıştı ama olsun siz gidin
Nilunas Cutes paniklemeyin çok terlemiştir verdiğiniz su az gelmiştir bugün kontrolüne tabiki götürün ama havalar sıcak ve bebişler çok hareketli
Cutes O kadar suya emmeye hiç idrar yapmaması normal mi. Uyuduğunda bayağı terlemiş ama onun da üstünden zaman geçti su içti tekrar emdi ama yine hiç çiş yok
aylizinannesiii MinnakAsel idrar yapamıyor diyor nasıl tahlil verecek ki bacım bende merak ettim şimdi 🙏
MinnakAsel Cutes 4-5 saat geçtikten sonra götürdüm bizim idrar yolu enfeksiyonu geçmişimiz var hastanede yaptı poşet taktiktan sonra kan da alındı böbrek değerlerine baktılar sebebini bulamadılar malesef
Nilunas Cutes benim kızımda bi gece hiç yapmamıştı 12 saat kahvaltıdan sonra kendiliğinden yaptıydı ama götürün bence bi kontrole ne olur ne olmaz
Cutes aylizinannesiii evet ben de anlamadım tahlil isteseler bile çocuk 1 damla bile idrar yapamıyor ki
MinnakAsel aylizinannesiii benimde kızım öyleydi poşet taktiktan sonra hastanede yaptı kan da alıp bakıyorlar böbrekler susuz kalmış olabilir diye en kotu sonda ile alıyor tabiki doktorlar çok onermiyorlar bu durumu ama mecbur kalınirsa yapılıyor
Semanuryvz Cutes bence panik yapmayın biraz daha bekleyebilirsiniz bu süreçte bol bol su verin duruma göre yarın götürün bence
Elevka_96 Cutes bazen olur bikaç saat yapmayabilir bebekler bide çok terledimiş sıvı kaybetmiş çok onu yerine koyana kadar yapmaz muhtemelen kaka yaparken azıcık yapmıştır onu anlaması güç oluyor biraz daha takip edin yapmazsa karnına bakın şişlik var mı mesafenin olduğu yerde varsa hastaneye başvurun beklemeden
Gamze0707 Cutes merhaba benim bebegimde 8 aylik ama cok az idrar yapiyo bende anlamadim dediginiz gibi emiyo su iciyo ana sasiriyorum kaka da zaten yapmiyo bende sastim kaldim 😔
Melekce Benim bebeğimde de idrar azaldı günde 2 bez alıyorum daha yeni bakıldı tahlillerinede idrar kültürü falan neden böyle oluyor anlamıyorum mama ile besleniyoruz ek gıda reddi yaşıyoruz dişten dolayı sanırım onuda bilmiyorum su içmeye yeni yeni basladi 9 ayligiz 🙄