Kızım haftaya 3 aylık olacak. 1 haftadan fazladır elşeri sürekli ağzında, karnı tokkende geçerli iki elini resmen yiyecek gibi. Normal mi acaba ? Alışkanlık kazanır mı ellerini mi farketmeye başladı ? Erken diş çıkma durumları yoktur herhaldee. 3 aylık kontrolümüzde doktorumuzada soracağım ama sizede danısmak istedim