amaaannbeesende Ya kızlar tepemde saç kıran vardı bayağı açılmıştı gitmediğim doktor iğne ilaç şampuan yağ denemediğim şey kalmadı ama geçmiyor şimdi fark ettim ki ense kısmına sıçramış oturup ağlıcam artık önerisi olan varmı 😥
balkizimmmm amaaannbeesende çok geçmiş olsun🍀. Sürülen bir ilaç vardı adı sadbe gibi bir şey ben de o işe yaramıştı.
Pinar_kb amaaannbeesende benim bir öğrencimde çıkmıştı. Aynen gitmedikleri doktor kalmdı. En son sorduğumda çok uzun sürecekmiş tedavi dedi. Allah şifa versin ikinizede 🤲
amaaannbeesende balkizimmmm çok teşekkür ederim 😍 o losyon u kuzenim de önerdi (saç ekimci) ama bazı kullanıcılar geçici çözüm olduğunu söylüyor sizde nasıl etki etki tekrarladı mı canınızı sıkmayacaksam süreci biraz anlatır mısınız lütfen
Hemsireanneizmir amaaannbeesende canım orayı kazıt kiran olan yeri sarımsak sür sonra kuruyunca kapat eşim musterilerininkini öyle yapıyor
agns Hemsireanneizmir berber dimi eşiniz anneme de öyle yapıldı işte acı veren bir işlem ama nerdeyse en etkili yöntem bu zımpara ve sarımsak
amaaannbeesende Hemsireanneizmir kuzum kazıt derken traş anlamında mı peki geçiyor mu eşinizin yaptıkları
Elevka_96 amaaannbeesende kardeşimde bebekken çıkmıştı sarımsakla kızarana kadar ovdular. Dökülen kısımlerın bir çoğu hem çıkmış hemde saçkıran tamamıyle geçmişti.
agns amaaannbeesende kimse yok mu diyip yazana cvp vermiyorsun ne tuhaf bişey ya tşk et bari bide şifa diliyorum neyse amannnn
Hemsireanneizmir amaaannbeesende evet eşim usturayla kaziyor orayı sonrasında hergün sarımsak sürüyor olan kişi oraya sac ciktikta kaziyor 15 günde 1 falan