Babybboy Oğlum 2yasindan sonra aşırı seçici ve az yemek yer oldu. Kime göre neye göre az diceksiniz….. Sabah kahvaltıda sadece ya omlet yada patates kızartması yer o da bir iki çatal. Öğle yok Aksam köfte ,etli biber dolması ,çorba sadece bunları yer. O da bı iki tatlı kaşığı . 2.5 yaşında çocuk hiç mi süt içmez meyve yemez. Aslaa….. Kilosu 13.5 kg, boyunu bilmiyorum ama yaşıtlarına göre biraz uzun. Ne yapsam bilmiyorum oyuncak TV vs asla hicbiseyler yemiyor ne benimle ne kendi. Artık o kadar yıprandım ki… Dr a mı gitsem bilmiyorum. Balık yağı ve argivit düzenli kullanıyorum aylardır ama sıfır etki. Allah’tan hasta olmaz hiç. Fikri önerisi olan var mı?
Prensesannesi38 Babybboy kilosu iyi, hasta olmadığına göre bağışıklığı da öyle çok takmayın kafanıza, belli dönemler iştahlarında azalma olabilir farklı şeyler sunmayı deneyin ıspanak yemeği yemiyorsa örneğin köftesini böreğini kekini gibi şeylerle verin
BirVeraAnnesi35 Babybboy kilosu çokta kötü değil ama bence bir dönem her çocuk böyle oluyor seçiyorlar iyice
RedFlower_ Babybboy tıpkı oğlum hiç Bir cagre bulamadım 2.5 yaşında oğlum 14 kilo iştah açıcı şurubu aldım sağlık ocağı ndan şimdi iyi azcık
demetakman Babybboy aynı biz 27aylik oğlum ağzına 2 kasik harici birşey sokmuyor yaşlandım yıprandım elinde yemek tabagiyla dolasanlara ne kızardım şimdi ben öyleyim birşey vermiyeyim acıkınca yer diyorum ac yatıp kalkıyor aşırı yemek seçiyor tadına bile bakmadan geri çeviriyor
Babybboy Prensesannesi38 Hic yeni tatlara açık değil asla tabağı firlatiyor. Yatarken süttür mamadir asla içmez yani artık yemek saatleri bana çile:(
Babybboy Prensesannesi38 Heo birlikte oturur yeriz tabi öğlen biz yemedigimiz için öğlenleri tek yedirdim
Gamzeahmetzeynep Vallahi aynı beni anlatmışsınız , resmen psikolojim bozuldu çocuk yemek denen şey yemiyor , sabah sadece yoğurt ekmek , öğlen de çorba patates kızartması , yatmadan önce de bebe bisküvisi , üzerine süt , bütün yediklerimiz bu
iyikianneyim61 Babybboy yine sizin 2 yaşından sonraymis benim 8.ayindan itiberan bizde 2.5 yaşındayız kilosu 12.800 ve dediğiniz vitaminleri bende 14 aylıktan itibaren kullanıyorum bazen iyi bazen kötü hep aynı yemekler ben nerdyse iki yıldır yprandim😐
nurus91 Babybboy 2.5 yaşında oğlum bebeğinzden dha fazla yer dha fazla dediğim yi e çok az ama sizin bebeğinize oranla fazla. Yedigi yemekler bir elin 5 parmagını geçmez dha yeni 13 kg oldh ve ben sevnçten havalara uçuyorm. Bebeğinizin kgsu gayet iyi yedkleri yetiyor demek ki. Ayrıca önemli olan kilo değil boy
ArenAta Babybboy araşrltırma içindeyken postunuza rastladım nolur düzeldi deyin tükendim 30 aylık olcak bugün artık bagırdım ac su agzini artik yeter yiceksin diye oturup agladim sonra :( yedigi ver ptts makarna kofte tavuk corba sivi yemek sebze bakliyat aslaa yok sıyırıcam yaa bi cozum buldnz mu bnde argivit mollers falan kullaniyrm istah acici ama hicc psikoljm bozuldu artik bu bagirma dvm edecek diye cok korkuyorum
Esmancp Benim kızımda aynı 2 yaşında tek yedigi makarna pilav kilosu iyi ama ben kafaya takmaktan yıprandım