HappyKids yorumlardan anladığım kadarıyla baya bir kişi var mağdur. Bana büyümüş muskaymuş falmış saçma gelsede Mağdur olanları eleştirmiyorum çağresizlik insana her şeyi yaptırıyor.
İbana para atan arkadaşlar birleşsin savcılığa suç duyurusunda bulunsun. Nitelikli dolandırıcılıktan mutlaka işlem yapılacaktır. Buradan ifşalamak güzel fakat geçici çözüm.