Hkb22 Merhaba, bebegimi emzirdigim anda diger gogsumde farkli bir his oluyor, boyle sanci gibi ve sanki sutu tetikiliyor emmesi bebegimin ve o gogsu de emzirmem gerekiyor. Tam anlatamadim ama size de oluyor mu ?
sevim_kos Hkb22 6 aylık kızım hala oluyo. Dediğiniz gibi sütü tetikliyo süt indiği için oluyo. Öyle ağrıdığında süt akar diğer mememden
visneli_turtam Hkb22 ben seni anladım cnm,zamanla ağrı geçiyor ama hafif bir sızı gibi birsey oluyor, süt iniyor ondan dolayi ,bebek emerken sinyal gidiyor ve diğer ģöğsüne süt geliyor, onuda emzirmen lazım