Merhaba anneler bir hafta oldu tuvalet eğitimine başladığım alıştı hatta bugün dışarı da gittik hiç kacirma olmadı iki üç gündür normal söylüyor tutuyor
Aksama.dugun var akrabanın yol 45 dakika git gel gitmek istiyorum ama orada nasıl yapacağımı düşünüyorum 😏
Tecrübeli anneler tavsiye öneriniz var mı 🙋