ruhpastasi Zeydaneymen gri pembe bebeyatmazım var hiç kullanmadık 50 tlye veririm. Cocugum hic onda oturmadi
Goksualya Merhaba e bebek marka tahterevalli ahşap beşik var tüm tekstili dahil vereceğim 350 tl ye Hamak var 80 tl avent otomatik pompa sadece 1 kez kullanıldı 350 tl pembe krem baby nest 80 tl 🌸🌸🌸
Nefesim Wee baby sağma makinesi Hamak Chicco büyülü yıldızlar dönence Babynest Bebeyatmaz mevcut ilgilenenler 😊
AycelenAsya 0 3 aylık pembe renk astronot tulum iici yumuşacık eldiven ve patikli hiç kullanamadım bebeğim prematüre doğduğu için 60 lira ya veririm düşünen olursa
EsZe Zeydaneymen lansinoh tekli elektrikli göğüs pompası :) 1 ay önce aldım süt olmadığından hiç kullanmadım. 236liraya almıştık. 120liraya vericem. Biberonunu ben kullanıyorum
Deletedmom0011 G_ADAN Canım diğer posta yorumunu okudum sen bu yürüteçi ikinci el 100 liraya almışsın 3 ay kullanıp tekrar aldigin fiyata satıp kimi kazikliyosun. Umarım müşteri bulamazsın. Bi akıllı sen misin
Ecemavi Bebek arabasi satiyorum ilgilenen varsa fiyat icin tekrargorusebiliriz. https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-anne-bebek-tasima-kraft-marka-travel-sistem-722815499/detay
Deletedmom0011 Defneduru alma canım nisan ayında bi posta yorum yapmış yürüteçi ikinci el 100 liraya aldığını yazmış yalanci