Dün kızıma kaynar çorba döküldü kolu ve biraz boynu yandi😭1,5 yaşında hemen soyup su tuttum acile götürdüm krem sürüp sardı bugün de sargiyi açıp kantaron yağı sürmeye başla dedi sürüyorum yarın da cildiyeye götüreceğim.baska yapmam gereken birsey var mi acaba yardımcı olur musunuz.Allahim o anı kimseye yaşatmasın