Pamukcukk Diliyle sürekli iç tarafa bastırıyor aç sanıyordum ama değil asla mızmız bir bebek değil Normalde baya mızmızlanmaya ve elini emmeye başladı. Önde iç tarafta iki tane çıkıntı var ama o her bebekte oluyor diye biliyorum oluyor mu?
Deva22 Pamukcukk diş çıkarma değil ama diş yerleri hazirlaniyormus öyle dedi bize doktorumuz dış kaşıyıcılarla küçük küçük rahatlatabilirsin. Bir de şu an oral.donemde olduğu için elini ağzına o yüzden götürüyor benim kızım da aynı
Kayraaa59 Pamukcukk bir buçuk aylıkken aynı sıkıntılar başladı 5 aylık iki diş birden çıktı canım zaman alıyor yani
Gokyuzumm Deva22 Benim bebeğimde aynı sürekli eli ağzında mızmızlığıda artmış durumda ve aşırı salyasi olmaya başladı. emzik kullanmıyor ama ağzına koyduğumda veya diş kaşıyıcı verdiğimde on dış yerlerine sürüp duruyor. Hazırlık başladı sanırım bizde 🙄🤷🏻♀️
Deva22 Gokyuzumm ne kadarlık bebeğin. Benim kızım da 10 gündür salyalandı erken gibi geliyor bana ama dişten mi o da acaba
Gokyuzumm Deva22 henüz erken gibi geliyor bana daha 2.5 aylık miniğim. Bı yakınımda bazı bebekler erken başlıyor hazırlığa dedi kendi yigeni de öyle olmuş 4 aylık olmadan ilk dışını çıkarmış 🤦🏻♀️ ama bilemedim
Deva22 Gokyuzumm benimki de iki buçuk aylık tükürükler başlayınca acaba mı dedim üçüncü ay kontrolünde doktorumuza sorarım artık
Gokyuzumm Deva22 ben de aynı şeyi düşünüyorum Bir doktora sorup danışmakta fayda var 🤷🏻♀️🙂 Öncesine giderseniz ya da bir bilgi edinirseniz benidei bilgilendirin lütfen b🙂