Nurklc0 Kızlar bebeğim 4 ayın içinde arı mama kullansam sorun olurmu evet doktorlar önermiyor ama emmek istemiyo mamayıda pek sevmiyor korkuyorum kullanmaya
Elika00 Nurklc0 kullanma canım ten teması yap uğraş emzir sütün geliyorsa emer merak etme kendine inan
EHA Nurklc0 4 buçuk aylıkken vermeye başladım suan 5 aylık bir sorun yaşamadım geceleri veriyorum sadece 120 ml suya 4 mama kaşığı koyup pişiriyorm