Melek1411 Oznureyll kızım şu an uyuyor çekemem ama kafasının arkasında doğum lekesi var saçları geliyor üstüne ensesinde kırmızı kocaman 🌸
Acemiannee25 Oznureyll ensesinde var ilk başka doğum lekesi değil pişik sanıp kremliyordum 😂😂😂🫣 doktor doğum lekesi dedi çok şaşırdık😂
Sontvbukucu Oznureyll poposu mor. Mongol lekesi olarak geçiyor. Bir de 2 kasinin arasında kalp şeklinde kızarıklık var melek lekesiymis. Büyüdükçe kayboluyormus kalıcı bir lekesi yok. 😁
Oznureyll Deletedmom_22 yaaa benim kızımın sol bacak bilegi mosmor leke yani ama gören morluk zannediyor 🙄
Alyehus Bizim göz kapağımızda var doğduğunda alnının ortasında da vardı büyüdükçe geçer dedi doktorumuz o geçti sinirlenince göz kapağındaki belirginleşiyor ben çok seviyorum ama çok yakışıyor bence 😍
KEREM0000000 Alyehus benim oğlumun da aynı yerlerde var 3 aylık oldu hala geçmedi sizinki ne zaman geçti
Alyehus KEREM0000000 6 aylıkken kaş arası geçti gözü de o ata hafifledi ama geçmedi sinirlenince, ağlayınca kızarıyor
Denizanasi92 Sontvbukucu aaa bizde de var kaşının arasında 😃 bana da çilek yemişsin hamileyken demişti ultra Zeki Prof dr kaynanam 😄😄
Defnecimm Oznureyll kızımın kaşının ortadı ve göz kapaklarında kırmızı lekeler var ağladığında daha çok belirginleşiyor. Ensesınde ve kafasında kırmızı lekeler var aynıları babasındada var ve son olarak poposunda morumsu kahveremgimsi belli belirsiz bi leke var ve hepsi kızıma çok yakışıyorr ❤️🥰🥰
Sontvbukucu Denizanasi92 hahahha yok kiz dur buldum adini leylek ısırığı deniyormuş. Aglayinca baya kızarıyor. Normalde de kalp şeklinde 😂 google a yaz bak aynisi mi diye . Bu arada ben kilo kilo cilek yemiştim 😂
AselLina1 Oznureyll Popişkomuz mor mongol lekesi var ☺️ Bide sol göğüs altında bi parmak kadar kahverengi leke var 😂 herkes neyi elledinde memene dokundun diyolar 😂😂😂
Oznureyll AselLina1 yaaa doğum lekesi gerçekten neden oluşuyor yani sebep olan bisey var mı merak ediyorum açıkçası
ofkelisirin Oznureyll hemanjiyomumuz var canım Göz kapaklarında da kırmızılık vardı ama dağıldı ağlarsa belli oluyor 🙂