BalAnne1 haftada 40 sa çalışma üstü mesaidir , bebeğiniz varsa 24 aylık olana kadar gece yazamazlar. Ben Üni hast çalışıyordum 24 yoktu ama devlet hastanelerinde 24 nöbet oluyor. Gündüz çalışanı da max 6 gün üst üste yazabilirler. Bir de listeler aylık çıkar ve genelde istek alırlar (boş olmak istediğin gün vs)