BeyzaN77 NoMental whatsaba girince bildirim geliyor…girmeyince wpa mesaj bildirimi gelmiyor Onun nasıl yapcam canm
Nazlican Znsnl Yaa onu oradan o kadar görmeniz 🙈 bi burnumuz benziyormuşş, herkes öyle söylüyor. Ama geri kalan babası. Hatta o kadar babasına benziyor ki, kocanı doğurmussun diyorlar 😄😄
BeyzaN77 Minik_kelebegim whatsaba girince bildirim geliyor ama whatsaptan çıkınca ekrana bildrm gelmyor , uygulamaya girince geliyor bunu nasıl düzeltcem ..ayarlardan açık bİldirimler
NoMental BeyzaN77 öyleyse uygulamadan bi bakın normalde ben kullanınca uygulama ve ayarlardan açınca bildirim geliodu