Laden Nasılsınız tatlı kızlar?🥰 En çok kullandığınız 5 uygulama nedir? Bakalım ana ekranlarımızda hangi uygulamalar varmış🥰 Benimki; -Happy Kids -Happy Mom -Adımsayar -İnstagram -whatsapp Fotoğrafları buradan paylaşıyoruz❤️ https://mutluresim.com
Aycan1419 Nazlican yaa yanlis anlamayın beni resminiz çok hoşuma gitti gidiligiller diyesim geldi🤗 bizimde böyle hep gidili😂😅
Deletedmom_22 Laden valla bunlar Bile yetiyor da artıyor , eskiden fasebook , twitter falan da vardı sildim hepsini komple😁
birtutamsac Laden farklı uygulama söylemek yasak değil miydi ? Açılan postlar kaldırılıyordu da merak ettim 🙄🙄