Rumuz_13 Kızlar bebeğim için gazı olmasın diye dr a sorduğumda yazdı günde 1 kez 5 damla ama aç tok yada gece yatarken falan nasıl kullandınız faydasını gördünüz mü
cemre_-34 Rumuz_13 güzel damla günde 1 kere 5 damla şeklinde token veriyordum doktorum kulan diyene kadar kulandık bağışıklığı da koruyor