Merhaba ben de bebeğim 4.5 aylıkken gittik tatile, denize de sokmadim havuza da, 11 den 16.00 ya kadar pek dışarı çıkarmadım zaten uyku saatiydi o zaman, çıkarınca da kısa kollu giydirdim şemsiyenin altında durdum, zaten 4 ten sorna çok sorun olmuyor Güneş için. Güzel geçti zorlanmadım pek. Güneş kremi kullanmadım hiç.