Misipisi35 basta uyuturken cok zorlandi kucaginda salladi olmadi sonradan ayakta sallamaya alisti. Tabi baslarda zor oluyor o da ozluyor siz de ozluyorsunuz. Ama sonradan alisiliyor. Calismanin da avantajlari oluyor maddi rahatlik anneye de iyi geliyor bide aksam kosup gelip sariliyor o cok guzel bir duygu, aksamlari bebeginize daha cok konsantre oluyorsunuz. Hic korkmayin baslangici zor ama sonrasi rahat oluyor.