Kizim 10 aylikken yurumeye basladi 12 aylikken artik guzel yuruyordu dusmeden . 13. Aya geldik surekli dusuyor . Bacaklari acik yuruyor bu durum normal midir acaba ? Bezden öturu bacaklari acik yuruyor diye dusunuyorduk simdi ise birde dusmeler baslayinca aklima takildi . .